woensdag, september 10, 2008

Wachten...

Daar draait het nu allemaal nog om, wachten. Wachten op dat ene telefoontje uit Utrecht. Gelukkig ben ik daar nooit mee bezig geweest. Ik leef met de dag en zie wel wat hij me brengt.
Ook nu ik op urgent sta maak ik me niet meer zorgen wanneer de telefoon gaat dan anders.

Ik wacht wel al enige tijd op een nieuwe kast. Afgelopen zomer heb ik een kast ontworpen op de computer en die laten maken bij een plaatselijke meubel gigant. 6 Maanden levertijd werd me toen gezegd. :-| Maar zaterdag ging de telefoon dat hij er al was. Dat is nog eens een meevaller, want eigenlijk zou het een kerst cadeautje worden.
Hij is heel mooi geworden. Ik zal er vanavond of morgen een foto van maken en bij dit blog plaatsen.

Waar ik ook nog steeds op wacht is dat m'n maatje weer eens online komt, of even belt. Ik heb de laatste tijd zoveel meegemaakt en voorheen kon ik dat altijd van me afpraten. Maar sinds 3 weken beginnen de verhalen zich op te stapelen. Natuurlijk kan ik ook met andere over van alles praten maar met haar was het toch anders. Wij hoefden elkaar ook maar een klein stukje van het verhaal te vertellen en dan snapten we het beter van elkaar dan dat we iemand anders ooit konden uitleggen.
Misschien ben ik daarom sinds kort wel begonnen met dit blog, in de hoop dat je toch nog meeleest en me het gevoel geeft dat ik begrepen wordt. Tenmiste door 1 iemand voor 100%!

=x=


Misschien vinden jullie het raar dat ik deze 3 stukken in 1 blog schrijf maar Lisa zou alleen maar verlegen en zenuwachtig worden als ik te grote stukken aan haar zou wijden. Eigenwijs ding :P

16 reacties:

Miranda zei

Hey Twan,

Ik vind het wel spannend hoor, zou gek worden van dat wachten, maarja geduld komt niet in men woordenboek voor:p
Ik hoop dat je snel een foontje krijgt vanuit Utrecht met goed nieuws, maar daar gaan we wel vanuit hoor dat het binnekort gaat komen, ik ga duimen voor je

En wat Lisa betreft ik denk dat ze vaak bij je is en je in de gaten houdt en stiekem over je schouders meekijkt en leest wat je zoal doet en meemaakt:)

Toedels en knuff
Miranda

Anoniem zei

ontroerend stukje!
sterkte
Itty (moeder van Bowe)

Tamara M. zei

Lief stukje voor Lisa

Maar ja, Bescheidenheid siert de mens. Ook na zijn of haar overlijden.

xxx Tamara

Anoniem zei

Hey kapitein!!

Mooi geschreven, je regels, je woorden zeggen meer dan genoeg!!

Ik kan er ook niks aan toevoegen!
Keep youre head up!!

Liefs Monique

Anoniem zei

Ha Twannes, alleen maar een goed idee dan dat blog :). En ik weet zeker dat die lieve Lisa je op de één of andere manier in de gaten houdt hoor ;).

Ben benieuwd naar je kast trouwens! En ook fijn dat je niet hele dagen op de foon aan het wachten bent. Is alleen maar frustrerend denk ik.

Dikke knuf,

Omi

Anoniem zei

Ik denk dat Lisa gevleid zou zijn met je woorden over haar en ook trots op je zou zijn dat je je gedachten op papier durft te zetten en je kwetsbaar opstelt.
Goed gedaan, Twan,
Hans

Nick zei

Ik vind het absoluut niet raar wat je schrijft. Wel erg mooi.

Tja, na eenmaal je blog te hebben gelezen, blijf ik meelezen en ja, dan laat ik gauw een berichtje achter. Hopelijk okee wanneer er ook een voor jou onbekende hier wat neerzet.

Ik ben nou ook wel benieuwd naar die kast. :)

Twan zei

Reacties zijn altijd leuk, van wie dan ook!
Die kast komt waarschijnlijk morgen.
Ben er vandaag niet meer toe gekomen.

Anoniem zei

plaatselijke meubelgigant in Reek??? Tja, dan kan het natuurlijk niet anders worden dan lang wachten :P

Anoniem zei

ook deze onbekende wil even reageren op je blog.
Heb hem met tranen in mijn ogen gelezen, je schrijft heel erg mooi....
Groetjes:
Ivonne

Anoniem zei

Met tranen die weer biggelen lees ik je blog....Lieserd wordt alom gemist,heeft haar sporen duidelijk achtergelaten....

Sterkte Twan,ik hoop dat HET telefoontje toch écht snel gaat komen.

Groetjes,Kitty (moeder van Lisanne)

Anoniem zei

Heej Twan!
Ik weet zeker dat Lisa alles wel een beetje in de gaten houd!
Nu maar hopen dat dat telefoontje snel komt! Zodat je eindelijk kunt gaan genieten!

Keep your head up!!
Liefs Loes

Remke zei

Mooi geschreven Twan,
en ook een super mooie layout.
hoe doe je dat toch?
wachten is kut en onzeker. maar je bent nu wel meer in de richting.

zet m op!

liefs kus Remke

Anoniem zei

Hey Twan,
Heel mooi geschreven en ik weet zeker dat Lisa dat met me eens is.
Die houd je wel in de gaten.

Wij moeten ook nog `n nieuwe kast, nu weet ik waar ik moet zijn.

We duimen voor je, dat je snel `n belletje krijgt!

Groetjes, Tante José

Irène zei

Ha Twan,

Goed dat je een andere manier hebt gevonden om dingen van je af te schrijven. Het is natuurlijk niet te vergelijken met MSN-en met Lisa. Maar misschien dan toch wel the next best thing. Ikzelf vind het in elk geval gewoon lekker om mijn gedachten door mijn vingers te ventileren. En aan de hoeveelheid (CF)blogs te zien ben ik zeker niet de enige. ;-)
Lisa leest en kijkt vast mee. Die is veel te nieuwsgierig om haar neus nu niet meer in aardse zaken te steken! Eigenlijk best een fijn idee, vind ik...

Hou je goed!

Irène

Anoniem zei

Ik snap jou helemaal. Je doet het goed.
Sucess en ik duim voor jou.
Moeder van een CF en getransplanteerde :)