zaterdag, september 06, 2008

Ons kent ons

Wanneer je in een klein dorpje woont net als ik dan kent iedereen je. Iedereen weet dat je ziek bent, iedereen weet hoe vaak de ambulance afgelopen maand hier op de oprit heeft gestaan en iedereen weet dat je bent overleden. Uhh wat?!

Nee dat laatste klopt natuurlijk niet, maar wanneer al die huisvrouwtjes op de markt elkaar de laatste roddels vertellen dan wordt er wel eens een klein detail verdraait.

Mensen, lieve inwoners van Reek, ik leef! En nog lang ook, daar zorg ik zelf wel voor!

Zo weer een roddel uit de wereld geholpen, nouja, uit Reek dan.

9 reacties:

Anoniem zei

Goed te horen dat je nog leeft Twannos. En dikke layout zeg!!

Paul zei

Het Harry-van-Casteren-syndroom! Wat een mooi plaatsje is Reek toch. :)

Anoniem zei

Gave lay-out joh!
'Klein detail' verdraait. Ach ja... Reek ;). Klein durpske. Iets te hard gas geven en je bent er alweer doorheen :P. Verder wel gezellig daar hoor haha.

Martien Gea zei

Vruger zeie ze in de Reek (da kleine durpke) da als ge dot wor geproat, da ge dan 100 wort!

Dan kunde nog wel efkes!

Alida zei

Hallo Twan,
Ik lees nu dat jij op HU staat.
Klopt dit verhaal dan wel?
Ik mail en krabbel op Hyves veel met Monique Goewie en ook met Lisa toen ze nog op deze aardkloot rondliep.
Bij Monique las ik dat Bart getransplanteerd werd. Nu lees ik dat hij het helaas niet gered heeft.

Dus na zoveel ellende hoop ik dat het met jou wel helemaal goed gaat komen.

Groetjes Alida

Twan zei

Ja dat klopt.
Waarom twijfel je daaraan?

Nick zei

Tja, dorpen..... maar ach, in Nederland zijn ook de steden slechts hrote dorpen ;)

Ik kwam via de blog van Lisa bij jouw blog terecht en dus maak ik dan ook maar van de gelegenheid gebruik jou alle sterkte toe te wensen!
Ik hoop dat je snel wordt getransplanteerd!

groeten Nick

Yehudith zei

Haha, geweldig :D Hoe zoiets verdraaid kan worden. Ook leuk opgeschreven!

Enne, ik ben het met de rest eens: Hele gave lay-out!!

Hopelijk gaat het thuis nu weer enigzins op rolletjes?

Groetjes, Judith

Anoniem zei

Hoi Twan,

Dan moet je bij ons in dè durp zijn. Hier woont iemand en die heeft de eervolle titel "NATTE KRANT"

Groetjes,José