woensdag, september 03, 2008

Trainen

Het is nog vroeg maar ik heb vandaag al weer van alles gedaan.
Om 8 uur zat ik mijn medicijnen al te vernevelen gevolgd door wat ademhalings oefeningen.
Dit koste me in het begin wat moeite maar daarna kwam het slijm met gemak omhoog en heb ik weer een mooie pot gevuld voor de dokters.

Daarna heb ik even op de loopband gestaan en toen bedacht ik dat het misschien ook wel wat was om er even op te lopen. Want ja, zo blijven staan is ook niks. Dat ging ook een stuk beter dan afgelopen dagen.
Mijn conditie laat het nu toe om 3 x 2 minuten te lopen op 3,5 Km/H. Zo, dan kun je niks!?
Vanmiddag mag ik nog even mee naar de kelder met de fysiotherpeut.
(Hmm die zin moet ik even aanpassen.)
Vanmiddag mag ik nog even naar de fitness ruimte om daar wat krachtoefeningen uit te voeren.

De dokter is vanmiddag ook nog even langs geweest om het over mijn ontslag te hebben. Ik heb hem nog even verteld dat ik echt graag wat extra dagen wil blijven om aan te sterken. Hij zou kijken wat hij voor me kon doen.
Het is dus nog niet duidelijk wanneer ik naar huis zal gaan. Vrijdag ben ik in ieder geval klaar met de behandeling.
Story continue...

10 reacties:

Miranda zei

Ooooh wat heb je gedaan in die kelder dan:p


Ik hoop voor je dat je nog wat langer mag blijven om aan te sterken
das beter dan een paar dagen thuis en dan weer met de tetuu mee, snappen ze dan echt helemaal niks daar!!!
Nou ik wacht vol spanning af op een vervolg, hou wel van leesvoer:)

Toedels

Anoniem zei

He Twannes,

Ben weer helemaal up-to-date ;). Fijn dat je snel weer naar huis mag. Hopelijk hoef je pas terug als je hét belletje krijgt.

Liefs, Omi

Anoniem zei

Hé Twan,
Spannend weer! Leuk om je blog te lezen. Vooral met de fysio naar de kelder bljven gaan ;-)

Groetjes!!

Anoniem zei

Hoi Twan,

lijkt misschien nog weinig, maar is toch weer meer dan vorige week als ik het goed begrijp!
Ga zo door en succes!

Groeten Fred

Unknown zei

Hej Twannie!


Mooi zo'n blog kunnen we je blijven volgen.
Succes!

Seeya Ruud

Anoniem zei

hallo Twan,
Leuk om je verhalen te lezen!
Hmmm ik heb alleen nog niet meegemaakt dat mijn patienten met de fysio naar de kelder gaan.....raar ziekenhuis daaro :)

goed aansterken!!! En ik zie je volgende verhalen graag tegemoet,
groetjes Yvette

Anoniem zei

Hoi Twan, lekker geslapen en alles goed?

Anoniem zei

Hé Twan , weet je al of je Utrecht weer gaat verlaten? Of is er nog `n lieve zuster die je nog wat langer wil verwennen?

Groetjes uit Linschoten

p.s.: was heel gezellig met je pa en moessie

Anoniem zei

Hey Twan,

Je bent hard aan het werk lees ik.

Succes. En ik volg je hier ook

Groetjes,
Sanne

Anoniem zei

Twan!

Mooi uitgekiend in de week dat je op mijn agenda stond om naar huis te gaan. Als de sodemieter terug dus ;)

Hoop dat alles beetje ok gaat thuis en dat je binnenkort vooraan loopt bij de training van het eerste van Achilles Reek ;)

Gr Ed