donderdag, september 25, 2008

Trainen

Zo daar ben ik eindelijk weer eens.
Afgelopen dagen waren nog best zwaar en heb daarom niks geschreven. Meer nieuws dan het vorige stukje had ik namelijk niet.
Vandaag begon de dag ook zwaar. Om half 6 zat ik al naast m'n bed medicijnen te vernevelen en om 8 uur nog een keer. Met de fysio had ik afgesproken dat hij me om 9 uur even zou helpen met slijm op hoesten. Dit ging wel goed en daarna was ik gelukkig ook wat fitter. Omdat het zo goed ging had ik gelijk gevraagd of ik even mee naar beneden mocht om te trainen. Dus vanmorgen om half 11 heb ik weer voor het eerst getraind sinds 3 weken. Ging best goed!
Ik kon meer oefeningen doen dan de vorige keer en de laatste serries ook wat meer gewicht er aan.
Misschien gaat het dan toch nog ooit goedkomen met m'n training ;-)

Groeten Twan

6 reacties:

Irène zei

Good for you, krachtpatser! ;-)

Alida zei

Dapper hoor,
Maar een goede conditie is natuurlijk wel erg prettig als je straks getransplanteerd wordt!
Groetjes

Anoniem zei

Goed bezig Twannes! En idd wat alida zegt. Hoe beter je conditie straks is, hoe beter het is voor de trans :). Hopelijk kun je dit vast houden!

Kusje

Anoniem zei

Goed bezig Twan, hou vol.groetjes Jan en Riet

Nick zei

Klasse!!

Anoniem zei

Gelukkig weer wat positiefs! Ga zo door ! Groetjes Jan en José