woensdag, september 17, 2008

Na regen komt zonneschijn...

Dat is het gezegde. Maar hoewel de storm is gaan liggen blijft het nog wel bewolkt.
Het extra vernevelen van de laatste dagen heeft gelukkig iets geholpen. Ik ben bister ook (op eigen advies) gestart met een pillen kuurtje. Hopelijk verdrijven die de wolken dan nog een beetje.
Want het ziekenhuis heb ik de laatste maanden wel genoeg gezien. Zelfs op de S.E.H.* ben ik kind aan huis. Ik zal de volgende keer eens vragen of ze al plannen hebben met kerst. ;-)

*S.E.H. = Spoedeisende hulp

3 reacties:

Anoniem zei

He met kerst krijg je wel goed te eten daar ;). Probeer het nog maar ff uit te stellen dokter Twanneman!

Liefs Omi

Alida zei

Hoi Twan,
Lange tijd schreef je niet, maar nu heb je een mooie nieuwe layout en schrijf je weer wat er gebeurt.

Ik heb wat over je gehoord toen ik het "leven"van Lisa nog mocht volgen.

Nu mag jij dus op HU wachten op bruisende longen.
Mag je gewoon thuis wachten of lig je in een plaatselijk ziekenhuis?

Groetjes Alida

Anoniem zei

Hoi Twan,
ik volg je site sinds ik las dat je op de urgentielijst staat.
Onze dochter Wendy (11 jaar)is afgelopen Maart getransplanteerd.
Elke keer als ik achter de computer zit, kijk ik even op je site. Hopelijk kunnen we daar snel op lezen dat je HET telefoontje hebt gehad. Tot die tijd wensen we je veel sterkte toe en dat je maar veel spelletjes mag winnen.
Mooie kast trouwens.
Groetjes van Jolanda Abma