dinsdag, september 02, 2008

Laatste nieuws en informatie

Vanmorgen hebben de doktoren overleg gepleegd en is besloten om me gewoon naar huis te sturen na mijn kuur. Schijnbaar ben ik te duur om hier zonder infuus te liggen. Ik ben blij dat ze ook aan mijn gezondheid denken, die op het moment nog niet best is. Mijn conditie is op het moment bijzonder slecht. Maar ja, wat wil je na 6 weken stil zitten in een ziekenhuis kamer. Ja ik ben tussendoor wel een paar dagen thuis geweest maar toen is er ook niks van sporten gekomen.
Hopelijk kan ik het nu wel weer oppakken want het is nodig.

Omdat mijn infuus gister avond is gesneuveld moest ik vanmorgen weer een nieuwe. Nouja, ik vond zelf van niet omdat ik nog maar 3 dagen antibiotica nodig heb. En wat maken die 3 dagen op 6 weken nou uit. Maar mijn mening dat een 6e infuus echt overbodig was werd niet gedeeld en was het net dus weer raak. Dat wel gelukkig, in 1 x raak.

Om nog even wat vragen te beantwoorden en sommige twijfels en roddels uit de wereld te helpen hier nog even wat informatie:
- Ik sta Hoog Urgent (nationaal).
- Verwachte wachttijd: 1 dag tot 6 maanden (kan natuurlijk altijd langer).
- Ik mag thuis wachten en hoef pas terug als er longen zijn.
- Mijn bloedgroep is 0-positief en dit is een veel voorkomende bloedgroep.

Tot zover deze informatierijke blog.

Groetjes Twan

3 reacties:

Irène zei

Hi Twan,

Wat is er met je voormalige mooie lay out gebeurd? :-(

Groetjes,
Irène

Anoniem zei

we duimen nu al voor je Twannie!
Wat die kamer betreft; echt belachelijk, dat ze daar nou mensen leggen die maar een paar dagen hoeven te blijven!
Zullen we de volgende keer raamverf meenemen en er eens iets gezelligs van maken? Of posters van euhhhh.....nou, zeg jij het maar.
xxxAnnie(weet m'n wachtwoord niet meer!)

Twan zei

Ik ben nog aan het vechten met de layout... hij werkt niet echt mee.