maandag, september 01, 2008

Drijfnat

Lekker weertje hè, afgelopen weekend.Nou heel fijn als je in het ziekenhuis ligt en je op je kamer moet blijven. En of die kwelling nog niet genoeg was bleek de airco het ook niet te kunnen bijbenen. Gevolg: 30 graden in mijn kamer op het zuiden!
Het weekend heb ik dus met de gordijnen dicht en de badkamerdeur open moeten zitten. En 's nachts had ik geen dekens of lakens nodig. Wel handdoeken en koele washandjes.

Maar ook deze keer laat het Nederlandse weer je niet in de steek en is het vandaag weer gewoon klote weer zoals het hoort.
Heerlijk!Nu kan ik weer lekker onder de dekens slapen en hoeven de gordijnen overdag niet dicht tegen de warmte van de zon. Ik heb namelijk een prachtig uitzicht en daar wil ik natuurlijk ook van blijven genieten.














Vanmorgen is de zaalarts nog geweest maar hij kon nog geen mededelingen doen over mijn verblijf. Ik geloof dat ze vanmiddag om 14:00 overleg hebben dus dan zal ik het morgen wel horen.

Verder wil ik iedereen vragen om even te bellen/smsen/mailen als ze langs willen komen. Afgelopen zondag zaten we hier met 8 man op de kamer en dat is voor mij een beetje te veel van het goede.
Mijn bezoektijden zijn van 15:00 tot 20:00 maar met het oog op fysiotraining die ik waarschijnlijk morgen ga starten kan het zijn dat ik pas om 16:00 klaar/uitgerust ben om bezoek te ontvangen. Als het 's avonds wat uitloopt (21:30) is dat niet zo heel erg. ;-)

Morgen laat ik weer even van me horen hier. Dan weet ik waarschijnlijk of ik naar huis moet of toch nog wat aan mag sterken in het ziekenhuis. Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste.


Groeten Twan.

Ps. Ik houd mijn blog bij op http://twanmartens.blogspot.com/
(toevoegen aan de favorieten :))
Deze wordt automatisch naar hyves en CFcafé doorgestuurd.

11 reacties:

Anoniem zei

He Twannes! Blah, lekker plakken dan :S. Ik hou je blog bij! Spannend dat je nu op Hoog Urgent staat ook...

Dikke knuf, Omi

Anoniem zei

Gelukkig geven de zusters je ook mooi uitzicht met de gordijnen dicht en op irc houden wij je wel bezig :)

Groet uit Pijnacker!

Anoniem zei

Hey Twan

Ik snap heel goed waarom je de gordijnen open wilt hebben, mooi uitzicht zeg, ben er wel jaloers op
Ik ga je blog ook volgen dus zet er maar mooie verhalen neer met een hele goeie afloop:)
Heb je nog blote bejaarden gezien aan de overkant?

Toedels Miran

Anoniem zei

Ah joh zeikerd! Heeft ook een voordeel he: zijn die zusters ook al drijfnat ;)

Spreek je vandeweek weer kerel!

Anoniem zei

Ha Twan,
Proficiat met je eerste plaats, duurt ff, kost ook het nodige maar dan heb je ook wat ;)!
Enjoy z naaiz vjuuw.
XAnita

Anoniem zei

Heej Twan,

Goed om te horen dat je op de hoog urgentie lijst staat!
Maar wel klote dat je weer in het ziekenhuis ligt!
Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.
Wij denken aan je!

Liefs Rene en Joni

Anoniem zei

hee twan!
klote ziekenhuizen altijd haha, maar zonder kan je ook niet ;)

vroeg me toch eens af,
of je hoog urgent staat of normaal urgent,

hoog urgent mag je toch niet eens naar huis?

wens jou veel sterkte, ook van leine!

Anoniem zei

Ha die Twan,
Ik hoop dat je heel snel aan de beurt bent.
Ik ga je blog bijhouden.

Groet
Willem

Anoniem zei

krijg je nu wel je eigen kamer met snel internet?
Ik zal je blog volgen, hoop dat er snel nog meer goed nieuws op zal verschijnen! Groeten uit Den Haag, woon hier weer vanaf zondag!

Anoniem zei

Heej Twan! Dan ga ik maar even extra hard voor jou duimen dat het flink klote weer gaat worden de aankomende dagen ;)
Het is nu wel erg spannend allemaal! Hopelijk kunnen Martin en ik morgen even langskomen, maar dat horen we nog wel! Tot snel!
Kusss Mich xxx

Anoniem zei

pqm q htj f, sex. wba x, fsq weydqa! prso o bzq ds.