vrijdag, oktober 31, 2008

Keep up the good work

Vandaag weer goed gesport. Wel minder dan de 100 maar dat was logisch omdat m'n spieren een flinke klap hadden gemaakt woensdag.
Heb ze op het eind nog wel even een optater gegeven door 3 x 120 kilo weg te duwen.
Dan hebben m'n beenspieren tenmiste nog wat te verwerken het weekend... want dan wordt er uitgerust.

Verder same old story...
Om jullie trouwens nog een idee te geven hoe ik me voel. Ik heb deze opname, die inmiddels al de 7e week is ingegaan, mezelf nog niet 1 keer zelfstandig kunnen douchen. :-| Gelukkig accepteer ik het allemaal en laat ik me overal bij helpen. Kan ik lekker energie sparen voor het fitnessen. \o/

11 reacties:

Anoniem zei

Hoi Twan,

We kennen elk niet maar ik wil je toch even laten weten dat ik zeker met je mee duim! Toi toi toi dus!!!!

Groetjes Monique

Anoniem zei

Twan!! Goed van je hoor, al dat sporten!! Lekker een weekend rusten nu.. De verkoudheid bij ons is zo goed als over.. we komen dus snel weer langs!! Liefs xxx Mich

Anoniem zei

Waardeloos hè wanneer je je moet laten douchen. Ik maak dezelfde keuze hoor, beter je energie gebruiken voor de fitness dan voor het douchen.

Toi toi maar weer.

Groetjes,
Brenda

Tamara M. zei

En dat helpen vínd je erg :P Nee grapje hoor, tis balen dat je jezelf niet kan douchen! Hoop dat je snel wél op knapt...

En btw.. 100 kilo, overdrijf je nou niet?;)

Anoniem zei

He bikkel, goed bezig zeg met die kilo's! Ga zo door he! Met die beenspieren sprint jij straks je bed uit na je trans :P.

xxx Naomi

Anoniem zei

you go!! 120 kg!! Respect ;)
Hoop dat je dan wel een beetje leuke zusters hebt ;)

Groetjes Hanneke

Anoniem zei

hoi twan

ik ken je niej
maar wil je heel veel sterkte wensen

groetjes claudia

Anoniem zei

ow grote versierder, net of je et erg vind om je te laten helpen:p zou wel je voorkeur uitspreken hoor, dat privilege heb je toch wel nu je er al zo lang bent hihi.. nee maar klote hoor die afhankelijkheid, al vind ik je verdere berichten wel positief! keep up the good work he;-) kus Yvonne

Anoniem zei

Ook ik duim met je mee!
groetjes Nick

Anoniem zei

Je bent de aller stoerste die ik ken twan! nog even volhouden.. en dan komt alles goed. =D

xx Steefje <3

Anoniem zei

Hoi Twan,
Super goed van al die kilo`s die je wegdrukt! Iedere dag `n paar meer. Succes ermee! Komen snel bij je langs. Wij waren verkouden, gaat de goede kant op. Houw je haaks! Groetjes uit Linschoten.