maandag, oktober 13, 2008

bluhhhh

Hoi trouwe lezers :-)

Inmiddels zijn we 3,5 week verder en lig ik nog in het ziekenhuis.
Afgelopen vrijdag is de kuur gestopt en lig ik hier omdat het thuis niet meer gaat.
De kuur heeft eigenlijk niks gedaan al die tijd dus ik ben nog steeds flink benauwd en heb veel last van slijm. Vorige week ging het slecht en heb daarom alleen maandag kunnen fitnesse. Deze week is het er ook nog niet van gekomen. Morgen gaan we het weer proberen in ieder geval.

Normaal gesproken werken antibiotica kuren best goed. Zeker de eerste 2 - 3 weken na zo'n kuur voel ik me prima. Maar nu heb ik dus geen verschil gemerkt. Dat baart me een beetje zorgen omdat ik door de recistentie al de "beste" antibiotica kreeg. Nu werkt die dus niet en zou ik niet weten wat er nog wel werkt. Maar de dokters hebben niet gezegd dat ze niks meer kunnen doen dus ze zullen nog wel wat achter de hand hebben.

Nu moet ik het wel eerst even zelf gaan proberen met extra vernevelen en fitness.
Ik ben meer moe dan anders en bezoek is daarom ook best zwaar.
Wil jullie dan ook via deze weg vragen om niet te lang te blijven. Vind dat altijd moeilijk om te zeggen als jullie hier zitten, het is dan ook te gezellig om dat toe te geven maar ik heb m'n rust dus hard nodig.

Nja je ziet het... nog steeds geen echte grapjes in de tekst ;-)

15 reacties:

Anoniem zei

je moet ook gewoon kletsen op msn, dan zijn de grappen niet van de lucht hihi... Maar ik snap wat je bedoelt, behoorlijk frusti dit... Denk aan je, maar wist je ook al hahaha.... en wel volhouden hoor, want wil wel gezellig msnen enzo ;-) met me ouders enz:-p kussss Yvontjuh

Anoniem zei

Twaaaaaaannnn. het ga je goed mattie.

Thug

Miranda zei

Hai Twannes


Klote dat die antibiotica niet zijn werk doet, soms vergeet ik dat je ziek bent totdat ik je blog lees, want je maakt hier misschien geen grapjes maar op de chat moet ik toch om je lachen hoor.
En ik hoop toch echt dat die longen er nu heel snel aan komen, verdomme word er zo boos om.
Maar daar heb je niks aan, je kan alleen maar wachten tot er iemand is die jouw zijn/haar longen geeft
zodat jij kan gaan genieten van het leven en je dromen uit kan laten komen:)

Hou je aan je dromen vast en ga niet opgeven, en vechten kan je dat heb je al laten zien
Je bent mijn superheld hihihi

Knuffels en liefs
Miranda xx

Alida zei

Wat valt hier nu op te zeggen.
Je hebt het gewoon hartstikke zwaar. Dan is de humor soms ver te zoeken.
Ik ken je niet, maar weet inmiddels dat alle CFers knokkers zijn. Daar ben jij vast geen uitzondering op.
Sterkte kerel!

Groet Alida

Tamara M. zei

Snap wat je bedoelt, balen dat die AB niet heeft gewerkt!
Ik hoop dat de dokters nog wat achter de hand hebben.

En ach, die grapjes. Dat komt hopelijk weer:)

sterkte, liefs Tamara

Anoniem zei

Geen grappies maar nog wel 2 smilies! En die vind ik ook leuk :)
Succes deze week! Zet hem op met de fysio!

Anoniem zei

Hoi Twan,

K zeg dat die AB nog niet doet wat je wil! Hoop dat het binnenkort alsnog gaat werken.

Hou je haaks daar! Succes met de PC en tot horen.

groeten Fred

Anoniem zei

Hoiii grapjas!!
Balen dat die antibiotica dit keer niet aanslaat.. Maar je bent sterk.. Ook al vertel je dan niet altijd een grapje, je blijft lachen (zowel in je berichtje met smilies als in het ziekenhuis zelf)..
Sterkte, sportze, succes, en oefen af en toe op een mopje ;)
Veel liefs xxx Mich

Anoniem zei

Knuffels!!!

Ps. wel saai hoor, geen LAAAAG NIVOOO ;-)

Anoniem zei

heey twan

hoop dat de dokters nog wat achter de hand hebben waar je van opknapt.
hopen dat er snel een nieuw setje longnen komt.

groetjes marion

Irène zei

Ha grapjurk,

de tijd van de lolbroek uithangen komt wel weer.
Misschien kun je in de tussentijd nog eens je adres vermelden...
Of je moet niet van post houden natuurlijk! ;-)

Liefs!
Irène

Remke zei

Kom op he Twan,
Je word vast weer de lolbroek.. eerst even opknappen..
doe je best en hopelijk slaat er snel een AB aan zodat je fit de OK in kan!

denk aan je

Liefs xx Remke

Anoniem zei

Hoi Twan, wel balen dat de AB niet goed is aangeslagen. Hoop voor je dat de dokters nog `n flesje hebben wat beter aanslaat. We duimen voor je en succes met trainen. Houw je haaks en `t allerbeste!
Groetjes uiT Linschoten

Anoniem zei

Twanneman!!

Man jij bent toch een en al een grap!! Hoezo niet grapig?! Ja kan niet altijd grappig zijn, en dat is ook niet leuk!! je moet het soms droog houden en dan ineens kom je weer om de hoek en dan liggen we weer allemaal in deuk!!!

Hou je goed!! Hou je koppie helder en anders hou je toch lekker je winterslaapje!!!

Liefs Monique!!! XX

Anoniem zei

Hey Twan,

ik duim voor je en blijf aan je denken!

Liefs, Lenia