vrijdag, oktober 31, 2008

Nieuw Record!!!

Whoehoe, ik heb en nieuwe record gevestigd woensdag. Maar liefst 100 kilo train ik op onderstaand apparaat. Dat is een verbetering van 40 kilo.
Met het apparaat train je vooral je beenspieren en voor transplantatie patiënte is dit de belangrijkste oefening.
Het gaat tot 150 kilo max. dus ik kan nog wel even vooruit. Morgen ga ik voor de 110 ;-)


Verder gaat het ongeveer het zelfde als vorige week. De ene dag gaat het goed en de volgende dag kan zo maar weer een slechte zijn.

7 reacties:

Inkie zei

Je hebt een zilveren medaille verdiend! Train verder voor goud!
(of zoiets zegt de wii dan)
Straks wordt je nog fitness-goeroe :S

Anoniem zei

Hoi Twan,

GOEIE score zeg! Ga zo door.

Hoop dat je meer goeie dan minder goeie dagen hebt!

Groeten en tot horen

Fred.

PS: als de kaart uitvalt, heeft ie dan wel of geen UMTS signaal?

Alida zei

Hoi Twan,
Straks na de transplantatie doorgaan met trainen en richting Olympische Spelen. Wielrennen, hardlopen, kickboksen, maakt niet uit.
Jij gaat voor GOUD!!

Groetjes van Alida

Yehudith zei

Wow! 100 kilo, dat doe je goed!

Voel je je verder nu wel wat beter al, of nog steeds hetzelfde?
Zet m op!

Groetjes, Judith

Anoniem zei

En dan overmorgen 120! Moet best lukken ;) Haha! Maar wow goeie zeg!! Ik vind 100 kilo al veel!
Maar dit is echt de belangrijkste!? Shit heb ik dan een probleem als ik niet zo'n ding heb bij mn fysio!?
Succes daar!!

Anoniem zei

100 kilo, jeetje hé! Dat is echt supergoed! Dat zal je inderdaad goed doen met revalideren na tx.

Succes met de 110 en daarna op naar de 120 :)

Twan zei

@Fred: De rode en blauwe lampjes beginnen dan te knipperen. Hij zegt dan dat ie het apparaat niet heeft gevonden.

@Judith: Blijft het zelfde... waardes blijven ook stabiel.

@jannie: Dit apparaat is niet het belangrijkste, maar de spiergroep die je er mee traint. Vooral je benen en onderrug. Dus als je die op een andere manier traint is het ook goed. Lijkt mij!