donderdag, november 13, 2008

Sterruk!!!

Kijk mij eens sterruk zijn :P

10 reacties:

Yehudith zei

I'm impressed ;-)

Verder nog steeds hetzelfde? Zit je nu wel of niet aan een antibioticakuur?

Xx, Judith

anne-marie zei

Hoop dat jij je ook zelf zo sterk voelt.Dan is het oke?

groetjes anne-marie

Anoniem zei

Wowowowow!
1, 2, 3, .... 13, 14? x hoeveel?

Twan zei

Nee ben sinds dinsdag verlost van mijn infuus. :-)
Enne, 3 x 10 ;-)

Alida zei

Haha, ik had je gezicht wel eens willen zien!!
Vast een verbeten koppie bij het laten zien hoe sterruk je bent!!

maar eh...hartstikke goed hoor!
Kom maar op met die longen.

groetjes Alida

Anoniem zei

Hoi Twan, je bent goed bezig ga zo door. Nou die longen nog en dan loop jij volgend jaar die estafette mee. we duimen gewoon door!Groetjes uit Linschoten.

Paul zei

De volgende keer mét gouden ketting en tatoeages!

Anoniem zei

Whooeeehooeee staande ovatie voor meneer Martens!! Volgende x alleen ook een face-shot erbij.. wil wel eens zien hoe rood je gezicht op zo'n moment is ;)
Keep up the good work!!
Misschien ben ik er komend weekend bij als de mannen komen filmen :D (zal ontzettend emotioneel worden ;) maar kan ik toch eigenlijk niet missen) Misschien tot dan dus!!
Liefs xxx Mich

Anoniem zei

Hey krachtpatser; Wat ben jij goed bezig. Hopelijk kun je dit volhouden tot de longen er zijn. Wij blijven duimen. Groetjes; Jan en Riet

Anoniem zei

Jij ruige Tarzan ;).