zaterdag, april 17, 2010

Het moet niet gekker worden

Afgelopen dinsdag ben ik gaan fietsen met mijn neef Paul. Dat ging best lekker. Het waaide wel hard maar toen we eenmaal van de dijk af waren dacht we het ergste gehad te hebben. Nou dat nog niet uitgesproken werden we bijna van onze fietsen afgetrokken door een Herdershond van heb ik jou daar!
Nou vandaag hoopte we op beter weer en geen bijzonderheden onderweg. Dat ging goed tot aan de dijk. We werden dit jaar niet achterna gezeten door een hond maar door een KOE!!

ja een KOE haha!!
Het moet niet gekker worden..

6 reacties:

Veronica zei

Hallo Twan,
Met veel plezier lees ik jouw weblog en geniet ik op afstand van jouw nieuwe leven. Geweldig dat het nu zo goed met je gaat.
Alleen zou het leuk zijn als je de verhalen soms kan illustren met wat foto's. Dus eigenlijk het verzoek om deze 'momenten' met een digitale camera vast te leggen .
Hahahahaha ga zo door!!

Groetjes
Veronica

Anoniem zei

jaja, een koe, hoeveel pillen slik jij nog?
grAnnie

Anoniem zei

Wat een bak, een koe?


Of hou jij ons nu allemaal ff voor de gek?

Weet je met jou maar nooit!


Lig in een deuk, een koe....

Volgende keer door een verkuh.

Monique x

Paul zei

Een koe? Ik heb geen koe gezien. :P

lielie zei

mhoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee haha.

x lie

Alida zei

Toch nog wat hinder van bijwerkingen van de medicatie?
Eerst een herdershond achter je broek aan en een dag later een koe???
Klinkt erg spectaculair, nu nog de bewijzen!!
Maar je geniet van je tweede leven en dat is geweldig om te lezen!

Groetjes Alida