vrijdag, januari 02, 2009

Internationaal

Nou ja de titel zegt al genoeg.
Vanaf vandaag sta ik Hoog Urgent, Internationaal.
Het is ook wel nodig want het gaat best slecht sinds kerst. Voel me helemaal uitgeput. Vanavond of morgen ga ik ook even naar de Intensieve Care en daar gaan ze starten met Neuskap-beademing. Dit geeft me wat verlichting tijdens de nacht.

Owja iedereen nog bedankt voor de kaarten en goede wensen!

Groetjes Twan

Ps. Ik ben dus best moe en benauwd en zal niet zo veel reageren op telefoon/sms/email.
Maar het komt wel aan!

41 reacties:

Anoniem zei

ik blijf aan je denken en voor je duimen!

Liefs, Lenia

Anoniem zei

Knuffels voor de enige echte Twan!!!

Mars

Anoniem zei

Dikke knuffel!
Thinking of you and crossing my fingers!

X

Fred zei

hoi Twan,

Ook ik blijf duimen! hoop dat je nu echt snel aan de beurt bent, mag ook wel ondertussen.

Hou je haaks en de groeten

Fred

Anoniem zei

Ik duim ook mee!!
Groetjes Daphne

Anoniem zei

sterkte, je hebt lang genoeg gewacht...

kees

Anoniem zei

Lieve Twannie,

Heel veel sterkte gewenst! We hopen op het beste en vergeet niet dat 2009 jou veel goeds gaat brengen.

Hang on buddy!

Xxxx Teun en Kim

Anoniem zei

Hey Jambers!!

Nou dat je longen maar eens aan komen! Heeft lang genoeg geduurd!

Dat je titel van je blog maar eens echt uit mag komen!! Twan's Second Life!!

Liefs Monique XX

Anoniem zei

Wat zou het mooi zijn als 2009 begint met een paar goede longen voor jou. Ik gun het je!! De 'voorpret' heeft nu wel lang genoeg geduurd.

Gr. John.

Anoniem zei

Dikke knuffel

Liefs Gertie

Bob zei

Hey Twan,
Alle goeds (in de vorm van een perfect stel nieuwe longen) voor 2009! Het wachten heeft lang genoeg geduurd nu, laat ze maar komen.
Groeten, Bob

Anoniem zei

He Twan, nog even een leuk weetje voor het slapengaan. Ik ging nog eventjes je site checken voor ik naar bed ga, althans..dat was de bedoeling. Maar doordat ik een typfoutje over het hoofd had gezien kwam ik niet op de weblog van de oh zo beruchte Twan Martens, neeee...ik kwam op "The biblecollege online site".
Ik dacht: dat vind je vast wel even leuk om te weten!!;-)

X

Anoniem zei

Hey Twan,

Ik ben niet iemand van veel woorden, maar ik denk aan je en schiet een gebedje voor je naar boven.

Sterkte sterkte sterkte, ik hoop zo dat je snel aan de beurt bent!!

Groet Robert

Anoniem zei

Jo Twanneman Tenno hier van Fc Tiel
veel sterkte in deze moeilijke tijden mijn gedachten zijn bij jou

Anoniem zei

Ik ken je niet persoonlijk, maar lees je berichten ieder keer en wil je daarom veel sterkte wensen en we duimen dat die longen snel mogen komen.

Moeder van een zoon met CF

Anoniem zei

Beste Twan,
Ook ik lees ieder bericht die je achterlaat.
Denk aan je aan zal voor je duimen. Heeft nu lang genoeg geduurd. Moeder van cf-zoon

Anoniem zei

He Vriend!

Ik wens je een ontzettend goed 2009, net als iedereen hoop ik dat je heel snel een nieuw setje longen krijgt. Het is je zo gegund!

We hebben een deal gemaakt, dit jaar gaan wij 10km wandelen, dus geef niet op kerel.

Ik denk aan je!

Rik

Anoniem zei

Yes Twan,
Dat dit jaar ook jouw die nieuwe kans maar snel mag geven.
Ook hier in Voorschoten duimen we voor je.
Zet hem op! Liefs, Veronica

Cobi zei

Hoi Twan,
Hoop dat het eerste echte goede bericht in 2009 mag zijn:
NIEUWE LONGEN VOOR TWAN!
Wens je heel veel sterkte toe,en laat vooral de moet niet zakken.
We denken aan je, bidden en duimen allemaal voor je.
Een dikke knuffel vanuit Zoetermeer.

Groetjes van ons allemaal Cobi

Remke zei

Ik denk aan je Twan! maar dat weet je onderhand wel..
ik wil je heeel erg veel sterkte wensen! jij gaat dit gevecht winnen!
dikke kus

Anoniem zei

He Twan!

Ik kijk bijna elke dag even op je blog, en hoop op goed nieuws, en vrees voor slecht nieuws. Nu gaat het minder, ik hoop van harte dat het snel beter gaat, je verdient het zo enorm na alles wat je hebt meegemaakt!
Hou vol!!
Dikke kus Lennart

Anoniem zei

He Twannes! Wou ff laten weten dat ik nog altijd aan je denk en dat ik keihard voor je blijf duimen dat jij toch eindelijk een keer aan de beurt bent voor een nieuw leven!

Knuffel, Omi (die knuffel houdt wel ergens op rond je navel, want hoger kom ik niet).

xx

Anoniem zei

Twan nu verwacht ik toch dat ze zeer snel gaan komen! Heel veel sterkte tot die tijd en hou vol!!

Gr. Rens

Anoniem zei

Hoi Twan wij wensen je veel sterkte we duimen voor je ome Tiny en tante Ans.

Anoniem zei

Okk ik lees (kijk) iedere dag op je site, en ook ik (moeder van cf-er) ken je niet persoonlijk, maar nu heeft het toch echt lang genoeg geduurd! Kom op met die longen!!!
Sterkte en nog veel meer !

Anoniem zei

Hou vol Twan, al zal het je niet meevallen.
Sterkte.

Brenda

Anoniem zei

Hoi Twan,
Ook wij duimen met zijn allen mee
en wensen je veel sterkte!!

heel veel groetjes
Cor, Nell, Coen en Greetje
vanuit Thailand

Anoniem zei

Hoi Twan heel veel sterkte!

Lauraatje zei

Hoi Twan,

Ook ik blijf voor je duimen!! Heel veel sterkte!!

Liefs, Laura

Anoniem zei

kop op twan!
we denken aan je!
liefs Dennis en Anneleine

Anoniem zei

hey twan

sterkte . ik denk aan je en zal voor je duimen. dat die longen maar snel mogen komen

groetjes marion

Wendy zei

Twan,
Net als alle anderen die je blog volgen wens ik je een goed nieuw jaar! En ja, wat zou het toch mooi zijn als je aan het eind van dit jaar kan zeggen: het was een zwaar jaar maar nu geniet ik van "my second life"!
Ik hoop snel te kunnen lezen dat er dan eindelijk longen voor je zijn. Tot die tijd: veel sterkte en hou vol!
Jolanda Abma

Anoniem zei

hoi Twan

Ik volg je blog ook, en hoop en duim heel hard dat je net zulke prachtige longen mag krijgen als ik heb gekregen. Heel veel sterkte, houd vol. Dat je second life maar heeeeel snel mag starten nu.

Yvonne

Anoniem zei

hey twan,
Ik lees het nu pas!
Zet hem op! Denk aan je! Niet opgeven; de laatste loodjes wegen het zwaarst en dan nieuwe longen!
Sterkte!!
Liefs wendy

Anoniem zei

hi schattie, ik ga voorlopig toch gewoon maar uit van geen bericht goed bericht.. hou vol he, ik mis je zo op msn en de toffe gesprekken, dus die moeten we wel weer snel oppakken hoor;-)... je weet wie et zegt he, ik denk aan je.. kuss Yvontjuh...

Anoniem zei

Ha die Twan,

Ik duim voor je dat 2009 helemaal jou jaar mag gaan worden!

En de beste wensen natuurlijk voor jou.

Groetjes,

Maarten

Anoniem zei

Hoi Twan wij denken aan je,en leven met je mee.laat die longen nu maar komen groetjes henk en gerrie en poot van sam

Anoniem zei

hey twan, word nu wel eens tijd dat die longen voor je komen. Respect dat je het zo lang vol houdt. Ik wens je voor 2009 ook een fantastisch jaar toe met uiteraard een stel longen waar je de marathon mee kunt gaan lopen.

Groet Bjorn

Wiet en Ine zei

Hoi Twan, we denken elke dag aan je, hou vol! eens komt de dag ....misschien wel een wonder Toy Toy. Ome Wiet, Ine, kids

Anoniem zei

wij wensen je `n heel goed 2009 en dat je niet lang meer hoeft te wachten. Dat heb je al veel te lang gemoeten. We denken aan je! Houw vol!! Lieve groetjes ome Jan en tante José

Anoniem zei

veel geleerd